گواردیولا پیش از دربی منچستر: یونایتد، رقیب اصلی ما نیست

گواردیولا پیش از دربی منچستر: یونایتد، رقیب اصلی ما نیست

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، اصرار دارد که پس از کسب موفقیت‌های اخیر تیمش، دیگر منچستر یونایتد بزرگترین رقیب آن‌ها نیست.

به گزارش فوتبالی، دربی امروز شهر منچستر، یکی از حساس ترین بازی‌های این فصل لیگ خواهد بود. سیتی در رتبه سوم جدول قرار دارد و 6 امتیاز از منچستر یونایتد بیشتر کسب کرده است، یونایتدی که از 8 دربی اخیر بین این دو تیم، تنها در 2 بازی پیروز شده است. 

گواردیولا، در حالی که از اهمیت این دربی آگاه است، اصرار داشته که در سال‌های اخیر، بزرگترین رقیب تیمش، لیورپول بوده است. این سرمربی اسپانیایی در اینباره گفت:" یک سال، در زمان اوله، رقابت تنگاتنگی با آن‌ها داشتیم اما، در کل لیورپول رقیب ما بوده است. وقتی کارم را در اینجا تمام کنم، لیورپول تیمی خواهد بود که به عنوان رقیبم و رقیبمان به یاد خواهم آورد. آن‌ها چالش‌های زیادی را برای ما ایجاد کردند و به ما کمک کردند تا از همه جهات به تیم بهتری تبدیل شویم. آن‌ها جوری ما را به چالش کشیدند که هیچ تیم دیگری نتوانسته انجامش دهد. البته آرسنال بازگشته است، نیوکاسل اضافه شده و چلسی در حال تلاش برای ساخت دوباره شرایط است. به تاتنهام حال حاضر نگاه کنید، چقدر خوب بازی می‌کنند. آن‌ها در کل طول فصل، سرحال خواهند بود زیرا از جام اتحادیه حذف شده اند. با توجه به سرمربی شان، در کورس خواهند بود اما رقیب ما در فصل‌های گذشته، لیورپول بوده است.

2102