پرتاب موز طرفداران بارسلونا به سمت ستاره رئال مادرید

پرتاب موز طرفداران بارسلونا به سمت ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید در ال کلاسیکو نیز از توهین های نژاد پرستانه در امان نبود و حتی یک موز نیز به سمت او پرتاب شد. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه، از هفته یازدهم لالیگا، تیم های بارسلونا و رئال مادرید، اولین ال کلاسیکو فصل جدید را در ورزشگاه المپیک بارسلون برگزار کردند. در ابتدا، ایلکای گوندوغان کاپیتان سابق منچسترسیتی، بلوگرانا را با یک گل پیش انداخت، اما جود بلینگام بار دیگر به داد رئال مادرید و آنچلوتی رسید و با دو گلی که در دقایقه 68 و 90+2 به ثمر رساند باعث شد تا لوس بلانکوس با حساب دو بر یک برنده این بازی حساس شود و اختلاف چهار امتیازی با کاتالان ها در جدول لالیگا ایجاد کند. 

اما در این بازی، اتفاقات ناگواری برای وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید رخ داد و چند تن از هواداران بارسلونا صدای میمون در می آوردند و حتی یک موز نیز به سمت او پرتاب شده است. مارکا این اتفاقات را تایید کرده. وینیسیوس وقتی در دقیقه 90+6 تعویض می شد، با سوت های ممتد هواداران بارسلونا روبرو شد و حتی کارلو آنچلوتی مجبور شد تا دست او را بگیرد و از زمین بازی خارج کند. 

در هفته گذشته، سخنگوی بارسلونا اعلام کرده بود که وینیسیوس لایق یک سیلی محکم است که البته باشگاه کاتالانی بعد از چند روز از ستاره برزیلی رئال بابت این جمله عذرخواهی کرد.

4416