مدافع بارسلونا: پارسال نیز در اولین ال‌کلاسیکو باختیم، اما لالیگا را بردیم

مدافع بارسلونا: پارسال نیز در اولین ال‌کلاسیکو باختیم، اما لالیگا را بردیم

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسلونا در مقابل خبرنگاران ظاهر شد و اذعان کرد که سال گذشته نیز آن ها در اولین ال کلاسیکو فصل باختند، اما در نهایت به قهرمانی لالیگا رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز از چهارچوب هفته یازدهم لالیگا، تیم های بارسلونا و رئال مادرید در استادیوم المپیک بارسلون مقابل هم صف آرایی کردند. در ابتدا کاتالان ها خیلی زود با گل ایلکای گوندوغان جلو افتادند، اما در ادامه، جادوی جود بلینگام به داد رئالی ها رسید و با دو گلی که به ثمر رساند، باعث شد تا لوس بلانکوس با حساب دو بر یک برنده این تقابل حساس و اولین ال کلاسیکو فصل با چاشنی کامبک شود. 

رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسلونا راجع به این شکست گفت: "این اولین شکست فصل ما بود و هنوز راه طولانی در پیش داریم. فصل گذشته همچنین در اولین ال کلاسیکو فصل باختیم و در نهایت با بالا بردن جام قهرمانی لالیگا، فصل را به پایان رساندیم."

آرائوخو در این بازی مامور مهار وینیسیوس جونیور بود. او راجع به این تقابل گفت: "بازی کردن مقابل وینی، همیشه دشوار است. او بهترین بازیکن در موقعیت های تک به تک است و مهارت بسیار بالایی دارد."

فاصله بارسلونا با رئال مادرید در جدول لالیگا با این شکست به چهار امتیاز افزایش پیدا کرد.

4416