واکنش آنچلوتی به کامبک در ال‌کلاسیکو

واکنش آنچلوتی به کامبک در ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی پس از پایان بازی به تمجید از جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز، رئال مادرید در ال کلاسیکو تا دقیقه 67 با نتیجه یک بر صفر از بارسلونا عقب بود، اما در پایان موفق شد با نتیجه دو بر یک برنده شود. هر دو گل رئال را جود بلینگام به ثمر رساند تا بیشتر خودش را در دل هواداران رئال مادرید جا کند. 

کارلو آنچلوتی پس از پایان بازی گفت: "بلینگام می تواند در این فصل 20 الی 25 کل به ثمر برساند، چون شروع فوق العاده ای داشت. ما او را به عنوان گلزن تیم نمی دانیم، اما در این لحظه، او گل های زیادی به ثمر رسانده."

"خوشحالی نکردن بلینگام پس از گل اول؟ او شبیه باتجربه هاست. رفتارش مثل رهبران است. هدف ما بردن بود، نه تساوی و او می دانست که گلش به طور کامل، شرایط بازی را تغییر می دهد. بلینگام بازیکنی است که تفاوت بزرگی را رقم می زند. نمی دانم او به توپ طلا می رسد یا نه، اما می دانم که حالش خوب است. همگی از فرم بلینگام سورپرایز شده ایم. مخصوصاً گلی که از خارج از محوطه جریمه به ثمر رساند، چون معمولا او شوت نمی زند."

"بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که اگر قرار است ببازیم، نباید این شکلی ببازیم. باید هجومی تر بازی کنیم. در نیمه اول یک تیم آرام و بی خطر بودیم و در نیمه دوم بهتر شدیم."

"تاثیر مودریچ؟ مودریچ پویایی بازی را تغییر داد. به خاطر او، ما کنترل بیشتری روی توپ داشتیم و بارسا یک قدم در پرس کردن عقب تر رفت. علاوه بر این، جود خیلی تاثیر گذار بود."

"این بازی فقط 3 امتیاز داشت، اما برای ما واقعاً سخت بود. فصل طولانی در پیش است و باید تا انتها بجنگیم."

4416