اوریول رومئو بازگشت دوباره به بارسلونا را یک رویا می داند

اوریول رومئو بازگشت دوباره به بارسلونا را یک رویا می داند

پایگاه خبری فوتبالی- اوریول رومئو بازیکن بارسلونا از رویای کودکی خود برای پیوستن به این تیم گفت.

به گزارش فوتبالی ، اوریول رومئو در گفتگو با وبسایت باشگاه بارسلونا گفت: "بازی برای بارسلونا رویایی‌ است که به حقیقت پیوست. انجام کاری که دوستش دارید فوق‌العاده است، یعنی فوتبال بازی کردن با تیمی که از دوران جوانی ذهنت با آن بوده‌ و در قلبت جای دارد.‌ در ۱۲ سالگی به اینجا آمدم و اولین سال زندگی‌ ام را در لاماسیا گذراندم. یادم می آید که در کودکی در ال کلاسیکو جوانان بازی کردم. این یک مسابقه خاص است، یک مسابقه زیبا و مسابقه‌ای که از زمان کودکی با احساس دیگری به آن نگاه می‌کنید."

رومئو در ادامه این گفتگو اضافه کرد: " من می‌دانستم که در خیرونا عملکرد خوبی داشتم، اما این واقعیت که توانستم دوباره به بارسلونا بیایم یک چالش بزرگ بود. اینکه بتوانم اینجا باشم و از دیگر هم تیمی ها و مربیانم یاد بگیرم تجربه بسیار خوبی‌ است و من می‌خواهم به آن ادامه دهم، در آن مشغول شوم و هر روز رشد کنم. چالش ها اینجا عالی و زیبا است و به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا سعی کنیم به بهترین فرم ممکن خود برسیم."

رومئو در پایان درباره بازی با رئال مادرید در ال کلاسیکو افزود: "ما عاشق انجام این نوع بازی‌ها هستیم، مهم نیست که بیرون چقدر سر و صدا باشد، وظیفه من این است که راهی برای مهار وینیسیوس و بلینگهام پیدا کنم و اینکه که چگونه جلوی آنها را بگیرم."

۱۰۰۹