دو تیمی که به نظر اسطوره رئال مادرید، بهترین بازی را در اروپا به نمایش می‌گذارند

دو تیمی که به نظر اسطوره رئال مادرید، بهترین بازی را در اروپا به نمایش می‌گذارند

پایگاه خبری فوتبالی – سرجیو راموس، پس از باخت 2-1 تیمش مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا، ادعا کرد که آرسنال، یکی از بهترین تیم‌های این رقابت‌هاست.

به گزارش فوتبالی، گابریل مارتینلی، در وقت‌های اضافی نیمه اول بازی مقابل سویا، آرسنال را پیش انداخت، در حالی که گابریل ژسوس که پاس گل اول را برای مارتینلی ارسال کرده بود، با گل خود، برتری تیمش را دو برابر کرد. نمانیا گودل، در نهایت با ضربه سر خود، اختلاف را کم کرد اما نتوانست مانع باخت تیمش شود.

راموس ادعا کرده است که سویا می‌تواند نکات مثبتی از باخت خود به آرسنال برداشت کند و هم تیمی‌های خود را که بازی پایاپایی را مقابل آرسنال، که به عقیده او در کنار رئال مادرید، بهترین بازی را در اروپا به اجرا می‌گذارند، پشت سر گذاشتند، مورد ستایش قرار داده است. او در ادامه گفت:" در نهایت پیچیده است زیرا وقتی نتیجه نهایی را واگذار می‌کنید، همه درباره آن منفی فکر می‌کنند اما اگر طور دیگری به آن نگاه کنیم، باور دارم که تیم می‌تواند با وجدان راحت به خانه برود زیرا تمام توان خود را در زمین بازی گذاشت. در نهایت، لیگ قهرمانان این جزئیات کوچک را دارد. شاید گلی که دقیقا پیش از پایان نیمه خوردیم به ما از نظر روحی آسیب زد. ما در موقعیت‌های یک در مقابل یک، فرصت داشتیم تا به آن‌ها ضربه بزنیم و می‌دانستیم که آرسنال تیمی است که می‌خواهد فوتبال زیبایی را بازی کند و این موضوع، فضای زیادی را برای استفاده به ما می‌دهد اما نتوانستیم به درستی از آن‌ها استفاده کنیم. فکر می‌کنم در نهایت بازی پایاپایی را مقابل آرسنال و رئال مادرید به اجرا گذاشتیم، دو تیمی که به نظرم، در حال حاضر بهترین بازی را در اروپا به اجرا می‌گذارند."

2102