سیمونه اینزاگی و تحسین الکسیس سانچز به دلیل گلزنی مقابل سالزبورگ

سیمونه اینزاگی و تحسین الکسیس سانچز به دلیل گلزنی مقابل سالزبورگ

پایگاه خبری فوتبالی- سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پیروزی مقابل سالزبورگ را حیاتی دانست.

به گزارش فوتبالی، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پس از پیروزی تیم ایتالیایی مقابل سالزبورگ اتریش در مورد این دیدار به گفتگو پرداخت. اینزاگی در مورد این دیدار گفت:" ما یک پیروزی بسیار حیاتی برای صعود به دور بعدی رقابت ها کسب کردیم. سالزبورگ تیم واقعا خوبی بود. ما بدون زمان استراحت مناسب بین بازی هایمان به این مسابقه آمدیم اما  توانستیم اوضاع را خوب کنترل کنیم و بدون اینکه بازی از دست تیم ما خارج شود به گل اول رسیدیم. حتی زودتر هم می توانستیم گل بزنیم. هر مسابقه ای مهم است زیرا در گروه سختی قرار داریم. همه بازیکنان خیلی خوب بازی  کردند چه کسانی ک بیرون رفتند و چه کسانی وارد میدان شدند. سالزبورگ ما را تحت فشار قرار داد زیرا آنها یک تیم خوب و جوان دارند، ما هر زمان یکی از مهاجمان آنها را مهار میکردیم از سمت دیگری مهاجم دوم به دروازه ما نزدیک می شد."

اینزاگی در مورد بازیکنان خود در این بازی اضافه کرد:" سانچز گل مهمی را زد و برای او خوشحالم. او به خاطر نحوه بازی شایسته تقدیر است. سانچز بازیکن بسیار مهمی برای ما است و امشب یک بازی عالی انجام داد. وضعیت جسمانی او روز به روز بهتر می شود.
لائوتارو نیز به عنوان کاپیتان ما فوق‌العاده بود و خیلی خوب برای تیم کار می کند و باید همینطور به درخشش خود ادامه دهد. او در لیگ عملکردی عالی داشته اما در لیگ قهرمانان اروپا خیلی خوش شانس نبوده است. ما از داشتن او خوشحالیم باید به او افتخار کنیم."

۱۰۰۹