برتری اینتر و بایرن مونیخ مقابل رقبا در سومین هفته لیگ قهرمانان اروپا

برتری اینتر و بایرن مونیخ مقابل رقبا در سومین هفته لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی – دو تیم بایرن مونیخ و اینتر، دقایقی پیش سومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به انجام رساندند و موفق شدند تا حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ مهمان تیم گالاتاسرای بود و موفق شد تا خیلی زود در دقیقه 8 توسط کومان به گل دست پیدا کند اما ایکاردی در دقیقه 30 با گل خود از روی نقطه پنالتی، بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه 1-1 به رختکن بروند. باواریایی‌ها، مجبور بودند تا دقیقه 73، برای رسیدن به گل برتری دست پیدا کنند، زمانی که هری کین، دوباره ناجی تیمش شد. کار هری کین به همینجا ختم نشد و چند دقیقه بعد و در دقیقه 79، با پاس گلش برای جمال موسیالا، کمک کرد تا تیمش پیروزی اش را تثبیت کند.

اینتر نیز در خانه خود میزبان سالزبورگ بود و موفق شد تا در دقیقه 19 با گل الکسیس سانچز، نیمه اول را به عنوان تیم پیروز به رختکن برود. در نیمه دوم و دقیقه 57، گلوخ، تیمش را به گل تساوی کشاند اما چالهان‌اوغلو، در دقیقه 64، دوباره تیمش را پیش انداخت. در اواخر بازی نیز، گل لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر در دقیقه 82، به دلیل آفساید توسط VAR، مردود اعلام شد تا بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان برسد.