احتمال بازگشت فلیک به بایرن مونیخ پررنگ‌تر شد

احتمال بازگشت فلیک به بایرن مونیخ پررنگ‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در حال حاضر بدون تیم است و همچنان تیمی برای فصل آینده پیدا نکرده است.

به گزارش فوتبالی، پس از موفقیت‌هایی که هانسی فلیک به همراه بایرن مونیخ به دست آورد، انتظار می‌رفت که یک پدیده جدید در دنیای مربی‌گری معرفی شده است؛ کسی که تیمش از گل زدن خسته نمی‌شود و همواره برای کسب پیروزی عطش دارد. اما عملکرد ضعیف او با تیم ملی آلمان، باعث شد تا افراد زیادی به فلسفه و سبک فوتبال او شک کنند.

او پس از برکناری از هدایت تیم ملی آلمان، به دنبال نشستن بر روی نیمکت سرمربی‌گری بارسلونا بود، اما با ماندن ژاوی این انتقال منتفی شد تا فلیک همچنان بدون تیم بماند. او خودش را به چلسی و چند تیم سرشناس دیگر پیشنهاد کرد، اما هیچکدام از آن‌ها حاضر به همکاری با او نشدند.

حالا گفته می‌شود که مدیران بایرن مونیخ در اندیشه برگرداندن هانسی فلیک به آلیانز آره‌نا هستند. به نقل از کریستین فالک، خبرنگار سرشناس آلمانی خبرگزاری بیلد، هانسی فلیک از بازگشت به بایرن مونیخ استقبال می‌کند. بایرن مونیخ برای باشگاه مهمی به حساب می‌آید.

بازگشت فلیک به معنای بازگشت تونی تاپالوویچ هم هست. تاپالوویچ فقط مربی دروازه‌بان‌های تیم فلیک نبود، بلکه نقش دستیار فنی او را نیز ایفا می‌کرد. گفته می‌شد که با رفتن فلیک به بارسلونا، تاپالوویچ نیز به همراه او به تیم کاتالونیایی می‌پیوندد که این اتفاق نیفتاد.

حالا باید دید آیا مدیران بایرن مونیخ برای بازگشت فلیک اقدام می‌کنند یا این سرمربی آلمانی همچنان بدون تیم می‌ماند؟

1428