ستاره بایرن مونیخ فقط دو گزینه را مد نظر دارد: رئال مادرید و منچسترسیتی

ستاره بایرن مونیخ فقط دو گزینه را مد نظر دارد: رئال مادرید و منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - جمال موسیالا هافبک بایرن مونیخ تصمیم قطعی خود را گرفته است: نمی خواهد از بایرن مونیخ جدا شود هر چند که اگر قصد جدایی را داشته باشد هم اهدافش مشخص هستند.

به گزارش فوتبالی، فلوریان پلاتنبرگ خبرنگار آلمانی گزارش داده است که در حال حاضر موسیالا همه تمرکز خود را روی بایرن مونیخ گذاشته است. در حال حاضر موسیالا پس از بلینگام، ارزشمندترین هافبک دنیا در سایت ترانسفرمارکت است و طبیعی است که بزرگان اروپا رویای خرید او را داشته باشند. 

در حقیقت موسیالا در سایت ترانسفرمارکت 110 میلیون یورو قیمت دارد. این بازیکن در سن 20 سالگی آینده درخشانی پیش ر دارد. او قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد و آمار گلزنی خوبی هم دارد. جمال در دو فصل اخیر هشت و شانزده گل در بایرن مونیخ به ثبت رسانده است. 

پلاتنبرگ گزارش داده است که اگر روزی موسیالا قصد ترک بایرن مونیخ را داشته باشد، فقط دو گزینه پیش روی خود دارد: رئال مادرید و منچسترسیتی. هنوز سه سال از قرارداد جمال با باواریایی ها باقی مانده است و به همین خاطر  او هیچ عجله ای برای تصمیم گیری ندارد اما برای اهداف بلندمدت خود به دو غول انگلیسی و اسپانیایی فکر می کند. این منبع همچنین گزارش داده است که موسیالا در حال حاضر لیورپول را جزئی از گزینه های اینده خود به شمار نمی رود چرا که قابلیت های خود را با دو باشگاه رئال مادرید و سیتی سازگارتر می بیند.

4125