نظر جالب مسی راجع به توپ طلای بنزما در سال 2022

نظر جالب مسی راجع به توپ طلای بنزما در سال 2022

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی نظرش را راجع به برنده شدن کریم بنزما در مراسم توپ طلای 2022 اعلام کرد. 

به گزارش فوتبالی، در سال 2022، کریم بنزما جلوتر از لیونل مسی، ستاره سابق بارسلونا و دیگر بازیکنان، موفق شد به جایزه توپ طلا دست پیدا کند. او در فصل 2021-22، به رئال مادرید کمک کرد تا برای چهاردهیم بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و همچنین لالیگا را نیز فتح کرد. 

به نقل از سایت گل، حالا مسی در یک مستند به نام 'توپ طلا 2022: مسابقه ای به سوی بی نهایت' راجع به توپ طلای بنزما نظر داد و گفت: "به نظرم، کریم بنزما عادلانه به این جایزه رسید. او به خاطر سال فوق العاده ای که داشت و کارهای بی نظیری که در طول دوران حضورش در فوتبال انجام داده، شایسته کسب این عنوان بود. او بازیکن فوق العاده ای است و فکر می کنم برای او و فوتبال مهم سات که او را با این جایزه به خاطر بیاورند."

کریم بنزما و لیونل مسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته فوتبال اروپا را ترک کردند و به ترتیب به الاتحاد عربستان و اینتر میامی پیوستند. مسی، اینتر میامی را به قهرمانی لیگز کاپ رساند و کریم بنزما توانسته در 12 بازی، 7 گل به ثمر برساند.

4416