آرسنال دوباره برای جذب ستاره تیم اونای امری باز خواهد گشت

آرسنال دوباره برای جذب ستاره تیم اونای امری باز خواهد گشت

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنال همچنان به جذب داگلاس لوییز از استون ویلا، که در فصل جدید فرم بسیار خوبی داشته، علاقه مند است.

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها مایل هستند تا در زمستان پیش رو، یک هافبک دیگر را به ترکیب خود اضافه کنند و گزینه‌های خود در اروپا و آمریکای جنوبی را بررسی می‌کنند. 

بر اساس گزارش‌ها، آندره، هافبک فلومیننزه، که مورد توجه لیورپول نیز قرار دارد، در کنار کوئنتین تیمبر، برادر دو قلو یورین تیمبر در تیم فاینورد و والنسیا خاوی گوئرا نیز در ماه‌های اخیر در رادار آرسنال قرر گرفته اند. 

نزدیک تر به خانه آرسنال، در تیم استون ویلا، آرسنال همیشه به لوییز علاقه مند بوده است، بازیکنی که از زمان اضافه شدن اونای امری به این تیم، بازی خود را به سطح دیگری رسانده است و در بازی اخیر استون ویلا نیز موفق شد تا با دو گل خود به کسب پیروزی 1-4 تیمش مقابل وستهم کمک کند.

آرسنال در اواخر تابستان 2022 با ارسال 3 پیشنهاد برای جذب او تلاش کرده بود که بالاترین این پیشنهادها، پیشنهادی به ارزش 25 میلیون پوند بود اما تمام این پیشنهادها برای ستاره برزیلی توسط استون ویلا رد شدند و او در این تیم ماندنی شد.

به نقل از منابع معتبر، هم آرتتا و هم ادو، مدیر ورزشی آرسنال، از تحسین کنندگان لوییز هستند. آرتتا در زمان حضورش در منچستر سیتی، دو سال سابقه همکاری با لوییز را نیز دارد، هرچند که این هافبک برزیلی در آن زمان، فرصت حضور در ترکیب سیتیزن‌ها را پیدا نکرد.

2102