نظر تن هاگ راجع به بازی درخشان هری مگوایر

نظر تن هاگ راجع به بازی درخشان هری مگوایر

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ به تمجید از هری مگوایر مدافع منچستریونایتد پرداخت اذعان کرد که او بر مهاجمان شفیلد یونایتد چیره شده بود. 

به گزارش فوتبالی، در بازی شنبه شب شفیلد یونایتد با منچستریونایتد، هری مگوایر عملکرد فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت و توانست نقش بزرگی در پیروزی 2-1 شیاطین سرخ ایفا کند. مگوایر پس از حواشی فراوانی که برایش به وجود آمد، در چند هفته گذشته به ترکیب اصلی یونایتد وارد شده و حالا مقابل برنتفورد و شفیلد به میدان رفت. مگوایر در هیچ دوئل هوایی شکست نخورده و بیشترین پاس در تیم منچستریونایتد را داده است. هری مگوایر در بازی دیروز، جایزه بهترین زمین را نیز دریافت کرد تا کاملاً هفته بسیار خوبی را سپری کرده باشد.

اریک تن هاگ راجع به مگوایر به خبرنگاران گفت: "هری همانطوری بازی می کند که ما دوست داریم. او از عقب بازیسازی می کند، بر مهاجمان حریف پیره می شود و در مواقع لازم، جلو می آید و بازی‌خوانی خوبی دارد."

بازی بعدی شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی خواهد بود، اما قبل آن باید در وسط هفته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کوپنهاگن دانمارک بروند و حتما برای صعود از گروه، باید 3 امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

4416