الاتفاق به دنبال خرید ستاره اورتون در نقل و انتقالات زمستانی

الاتفاق به دنبال خرید ستاره اورتون در نقل و انتقالات زمستانی

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد مربی انگلیسی در تلاش است تا دومینیک کالورت لوین ستاره اورتون را در نقل و انتقالات زمستانی به باشگاه الاتفاق عربستان ببرد.

به گزارش فوتبالی، سان گزارش داده است که اسطوره لیورپول در تلاش است تا یک ستاره دیگر را هم از لیگ انگلیس به توافق برسد. دومینیک بازیکنی کلیدی در تیم شان دیچ در این فصل بوده است و حالا الاتفاق در نظر دارد که با پیشنهادی اغواکننده، این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. 

البته الاتفاق پیش از ان که خرید جدیدی انجام بدهد، باید با خروج بازیکنان خارجی لیست خود را خلوت کند. هر باشگاه عربستانی می تواند در هر بازی فقط هشت بازیکن خارجی را در لیست خود داشته باشد آن هم در حالی که الاتفاق در حال حاضر ده بازیکن در لیست خود دارد. به این دسته باید جسی لینگارد را هم اضافه کرد که در هفته های اخیر در تمرینات الاتفاق شرکت کرده است و امیدوار است که در زمستان با تیم عربستانی قرارداد ببندد.

جردن هندرسون و دمارای گری دیگر ستارگان سرشناس لیگ عربستان بوده اند که به الاتفاق ملحق شده اند و حالا دومینیک کالورت لوین نیز می تواند به تیم استیون جرارد ملحق شود.  دومینیک فعلا باید روی حضور در ترکیب اورتون تمرکز کند چرا که تیمش باید هفته آینده در خانه وستهام بازی کند.

4125