ناراحتی سرمربی ایتالیا از شکست مقابل انگلیس

ناراحتی سرمربی ایتالیا از شکست مقابل انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - لوچانو اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است که نتیجه ناعادلانه ای در دیدار مقابل انگلیس رقم خورده است. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از چهارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2024، تیم های انگلیس و ایتالیا از گروه C مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، سه شیرها با دو گل از هری کین و یک گل از مارکوس رشفورد توانستند با حساب سه بر یک از سد آتزوری عبور کنند. تک گل ایتالیا را جیانلوکا اسکاماکا به ثمر رساند. با این نتیجه، انگلیس 16 امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول محکم تر کرد، اما وضعیت ایتالیا کمی نابسامان است و آن ها با 10 امتیاز در رده سوم قرار دارند. 

اسپالتی پس از پایان بازی گفت: "نظر دادن راجع به بازی سخت است، چون اشتباهات بدی مرتکب شدیم، اما همچنین گل بسیار زیبایی به ثمر رساندیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. انگلیس مشکلات زیادی برای ما به وجود آورد. طوری که شکست خوردیم، دردناک است، چون تیم ما لایق باختن در این بازی با اختلاف دو گل نبود. اما باید از این شکست یاد بگیریم و از نظر فیزیکی بهتر شویم. برای بیشتر بازی، عملکرد خوبی داشتیم، اما مشکلات وقتی آغاز شدند که مجبور بودیم خیلی سخت دفاع کنیم. اگر بتوانیم به نقاط ضعف خود غلبه کنیم، ایتالیا در سطح خوبی قرار می گیرد."

4416