وستهام به دنبال خرید بازیکن سابق رئال مادرید که بازنشسته شد!

وستهام به دنبال خرید بازیکن سابق رئال مادرید که بازنشسته شد!

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که ادن هازارد دو روز پیش اعلام کرد که از فوتبال بازنشسته شده، همچنان برخی باشگاه ها در تلاش هستند تا او را استخدام کنند!

به گزارش فوتبالی، بازیکن بلژیکی در سن 32 سالگی به این نتیجه رسید که زمان بازنشستگی او از فوتبال رسیده است. هازارد چهار سال پیش با 100 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست اما هرگز در سطح انتظارات ظاهر نشد و نتوانست که توقعات را برآورده سازد. 

کوین نولان بازیکن سابق وستهام و دستیار دیوید مویس در این تیم در مصاحبه با تاک اسپورت گفت :" قطعا دوست دارم که همان ادن هازارد چلسی را در وستهام داشته باشم. مطمئنا اگر خودش بخواهد، می تواند به تیم ما ملحق شود و از این مسئله استقبال می کنم. نمی دانم که آیا مویس نیز با من هم نظر است یا نه اما من دوست دارم که او در تیم من باشد. ناراحت کننده است که در 32 سالگی تصمیم گرفته که بازنشسته شوم چرا که فکر می کنم که فردی با توانایی های او می تواند سالها در بالاترین سطح بازی کند. او بهترین سالهای فوتبالش را در لیگ انگلیس داشته است و بهترین گلها را به ثبت رسانده است."

هازارد در بیش از 350 بازی در چلسی، 110 گل و 76 گل به ثبت رساند اما در دوران حضورش در برنابئو به خصوص به دلیل مصدومیت، هرگز توفیق قبلی را نداشت و با فسخ قراردادش از رئالی ها جدا شد.

4125