پرسپولیس به دنبال میزبانی در ورزشگاه شهید کاظمی/ احتمالش زیاد نیست!

پرسپولیس به دنبال میزبانی در ورزشگاه شهید کاظمی/ احتمالش زیاد نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که در ورزشگاه شهید کاظمی از تیم های لیگ برتری میزبانی کند.

به گزارش فوتبالی، پس از علی خطیر، حالا رضا درویش هم از گزینه میزبانی پرسپولیس رونمایی کرد.

 همانطور که علی خطیر در برنامه شب های فوتبالی گفت، ترمیم چمن ورزشگاه آزادی قطعی شده است و استقلال و پرسپولیس از زمان شروع ترمیم به بعد باید در ورزشگاه دیگری میزبانی کنند حالا درویش هم از ورزشگاه مدنظرش رونمایی کرده است.

بر خلاف استقلال که گزینه میزبانی‌اش خارج از تهران و ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد است، اما مدیران پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی را به عنوان گزینه میزبانی معرفی کرده‌اند تا بتوانند هواداران تهرانی پرسپولیس را هم کنار تیم داشته باشند. تا این لحظه میزبانی سرخابی ها در ورزشگاه های امام رضا (ع) مشهد و شهید کاظمی تهران قطعی نشده است، استقلال برای میزبانی به موافقت اداره کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی نیاز دارد و میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی هم به تایید و مجوز سازمان لیگ بستگی دارد که احتمال پذیرش از سوی سازمان لیگ هم زیاد نیست.

سهیل مهدی در مصاحبه خود گفته بود که ورزشگاه تختی می تواند جایگزین موقت خوبی برای آزادی باشد، اما چمن آنجا هم مثل ورزشگاه آزادی کیفیت خوبی ندارد و نیاز به ترمیم دارد.

ضمن اینکه این دو تیم هم هیچ کدام این ورزشگاه را برای میزبانی معرفی نکرده اند و باید دید که آیا می توانند در گزینه های معرفی شده خود میزبانی کنند یا باید ورزشگاه جدیدی را معرفی کنند.

2636