جزئیات ساخت دو پروژه جدید استقلال؛ احداث دفتر باشگاه و مرکز پزشکی و بازتوانی

جزئیات ساخت دو پروژه جدید استقلال؛ احداث دفتر باشگاه و مرکز پزشکی و بازتوانی

 پایگاه خبری فوتبالی- یکی از پروژه هایی که علی خطیر پس از اینکه مدیرعامل شده است، پیگیری کرده است، عملیات عمرانی در کمپ ناصر حجازی است. 

به گزارش فوتبالی، استقلال علاوه بر ورزشگاههای امام رضا(ع)، ورزشگاه مرغوبکار و کمپ ناصر حجازی در غرب تهران، یک ساختمان در سعادت آباد دارد. این ساختمان، دفتر باشگاه است. ساختمان فعلی باشگاه استقلال در محله سعات‌آباد تهران جزو ساختمان‌های قدیمی محسوب می‌شود.

علی خطیر همانطور که در برنامه شبهای فوتبالی گفت قصد دارد دو ساختمان جدید در کمپ ناصر حجازی بسازد. 

ساختمان اولی که می خواهد ساخته شود مربوط به بخش ساختمان اداری باشگاه است که قرار است یک ساختمان شیک که در شان باشگاه استقلال باشد.

ساختمان دیگر قرار است مرکز پزشکی، بازتوانی و فیزیوتراپی باشد. این ساختمان چند طبقه شامل استخر، سونا، جکوزی و یک مرکز بدنسازی مجهز است. همچنین رستوران و محل اسکان هم قرار است برای بازیکنان و کادر درنظر گرفته شود.

ساختمان دوم برای استقلال می تواند یک اتفاق خوب باشد چرا که بازیکنان استقلال پس از تمرین می توانند در ساختمان جدید کارهای بازتوانی و درمانی شان را پی بگیرند. استقلال سالهاست محل تمرین، محل بازتوانی و فیزیوتراپی و درمانی اش جدا از هم است. ظاهرا نقشه های این دو مرکز آماده شده و به زودی عملیات ساخت و ساز آغاز خواهد شد. 

2636