آرتتا بالاخره مچ گواردیولا را خواباند؛ صعود توپچی‌ها به صدر جدول لیگ

آرتتا بالاخره مچ گواردیولا را خواباند؛ صعود توپچی‌ها به صدر جدول لیگ

پایگاه خبری فوتبالی - بازی حساس آرسنال و منچستر سیتی از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش به اتمام رسید و در نهایت این بازی با نتیجه 0-1 به نفع آرسنال به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول این بازی، رقابتی پایاپای را شاهد بودیم و دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی را بر روی دروازه همدیگر ایجاد کنند. جدی ترین موقعیت نیمه اول شاید ضربه گواردیول بود که رایس از روی خط دروزاه توپچی‌ها برگرداند. 

در نیمه دوم با به بازی آمدن گابریل مارتینلی، تیم آرسنال جان تازه ای گرفت و از همان ابتدای حضورش که اولین بازی او پس از چند هفته مصدومیت بود، باعث ایجاد تغییر در روند تیمش شد و خود این ستاره برزیلی با ضربه ای که در دقیقه 86 روانه دروازه آرسنال کرد و پس از برخورد با ناتان آکه وارد دروازه ادرسون شد، ورزشگاه امارات را منفجر کرد. 

این اولین برد میکل آرتتا مقابل گواردیولا در لیگ به حساب می‌آید که می‌تواند روحیه تیمش برای شرکت دوباره در کورس قهرمانی را افزایش دهد. 

آرسنال با احتساب این نتیجه، با 20 امتیاز به همراه تاتنهام در صدر جدول قرار گرفت و باید پس از وقفه بازی های ملی، شنبه دو هفته بعد، به استمفوردبریج سفر کند تا مقابل چلسی، رقیب هم شهری خود قرار بگیرد. 

منچستر سیتی نیز پس از این بازی با 18 امتیاز، در رده سوم لیگ حضور خواهد داشت و باید برای انجام بازی بعدی خود مقابل برایتون در لیگ، تا بعد از وقفه بازی های ملی صبر کند.

2102