هوملز و ثبت رکوردی جدید در باشگاه دورتموند

هوملز و ثبت رکوردی جدید در باشگاه دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- متس هوملز کاپیتان دوم تیم بورسیا دورتموند به یک رکورد جدید در این باشگاه دست یافت.

به گزارش فوتبالی، برد روز گذشته بورسیا دورتموند در برابر رقیب خود در بوندس لیگا، دویست و هفتمین برد متس هوملز با لباس زنبورهای فوتبال آلمان بود. اکنون این مدافع باتجربه با عبور از رکورد میشائیل تسورک گلزن سابق تیم که در دوره ای به عنوان مدیر فنی باشگاه هم فعالیت می کرد،  از این حیث رکورددار پیروزی با تیم دورتموند لقب گرفت. 

هوملز که به تازگی توسط یولیان ناگلزمن سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آلمان دوباره به اردوی ژرمن ها دعوت شده روزهای خوبی را در تیم ادن ترزیچ سپری می کند. او در این فصل گل های حساسی را برای تیم زرد پوش محبوب فوتبال آلمان به ثمر رسانده و در روند نتیجه گیری خوب تیم آلمانی موثر بوده است.

هوملز که از محصولات آکادمی باشگاه بایرن مونیخ به حساب می آید دومین مقطع حضور خود را در تیم بورسیا دورتموند سپری می کند و در ۴۷۲ بازی ۳۸ گل را برای این تیم به ثمر رسانده است. 

هوملز همچنین ۷۶ بار پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان را به تن کرده و ۵ گل ملی را به ثبت رسانده و با این تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ نیز شده است.‌ هوملز که تا پایان فصل جاری بوندس لیگا با دورتموند قرارداد دارد به نظر می رسد در پایان فصل قرارداد خود را با این تیم تمدید کند و در جمع زنبورها ماندگار شود.

۱۰۰۹