باز هم فصل سوم و باز هم اخراج آقای خاص؟

باز هم فصل سوم و باز هم اخراج آقای خاص؟

پایگاه خبری فوتبالی – به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، رم آماده است تا ژوزه مورینیو را از سرمربیگری این تیم اخراج کند.

به گزارش فوتبالی، مورینیو و تیمش آغاز بدی را در این فصل سری آ تجربه کرده اند و در 7 بازی ابتدایی خود متحمل 3 باخت شده اند که شامل باخت خانگی به میلان می‌شود. رم در هفته اخیر نشانه‌هایی از پیشرفت بروز داد و پس از برد 2-0 مقابل فروزینونه، یک برد 4-0 نیز در لیگ اروپا به دست آوردند.

هرچند کوریره دلو اسپورت، رسانه ایتالیایی، ادعا کرده است که مالک رم می‌خواسته پس از باخت 4-1 خارج از خانه مقابل جنوا، این سرمربی پرتغالی را اخراج کند و هنوز هم گزینه‌های خود برای تغییر سرمربی تیمش را بررسی می‌کند. این گزارش حاکی از این است که مالک آمریکایی رم، همچنان مایل به اخراج مورینیو است و باخت این تیم در روز یکشنبه مقابل کالیاری، می‌تواند سرنوشت آقای خاص را تغییر دهد. هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، به عنوان گزینه جانشین مورینیو در نظر گرفته شده است. فلیک در حال حاضر  و پس از باخت 4-1 مقابل تیم ملی ژاپن در یک بازی دوستانه که منجر به اخراج او از سکان هدایت آلمانی‌ها در هفته گذشته شد، بدون تیم است.

به نظر می‌رسد باری دیگر طلسم سال سوم گریبان ژوزه مورینیو را گرفته است و این سرمربی پرتغالی که سومین فصل حضور در تیم رم را تجربه می‌کند بار دیگر در سومین فصل حضورش به عنوان سرمربی یک تیم، از سمت خود اخراج خواهد شد.

2102