پورموسوی روی حرف خود باقی می‌ماند؟

پورموسوی روی حرف خود باقی می‌ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی – آیا مخالفت مدیران استقلال خوزستان با استعفای پورموسوی، باعث بازگشت او به این تیم خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، پنجمین باخت پشت سر هم و کسب تنها یک امتیاز از شش بازی برگزار شده باعث شد تا سیدسروس پورموسوی با ناراحتی از سمت خود استعفا دهد. سرمربی خوزستانی در نشست خبری خود با بیان اینکه هیچ‌گاه در طول دوران مربیگری خود از سال ۶۸ پنج دیدار پیاپی را نباخته، مدعی شد که ممکن است تیمش نفرین شده باشد!

پورموسوی در ادامه صحبت‌هایش را تندتر هم کرد و در اظهار نظری عجیب بابت انتخاب بازیکنانی که لیاقت پیراهن استقلال را ندارند، عذرخواهی کرد: «من شرمنده‌ام که تیمی جمع کردم که بعضی از بازیکنان لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال خوزستان را ندارند. به همین دلیل استعفا می‌دهم و بچه هم نیستم که بعد از دو جلسه برگردم. قطعا دیگر برنمی‌گردم و برای استقلال خوزستان آرزوی موفقیت دارم. نسبت به انتخاب بعضی بازیکنان اشتباه کردم و نمی‌خواهم با اشتباهم باعث سقوط تیم شوم. فرصت خوبی است که بازیکنان ریکاوری کنند و سرمربی جدید بیاید و تا بازی بعدی 23 روز وقت هست.»

باید دید پورموسوی که گفته نمی‌خواهد استقلال خوزستان به پای وی بسوزد و قطعا برنخواهد گشت، چه واکنشی به مخالفت استعفایش توسط مدیران تیم خود خواهد داشت و سرانجام آبی‌های اهوازی لیگ را با چه کسی ادامه خواهند داد.

1997