توصیه جالب مسی به بازیکن آکادمی اینتر میامی

توصیه جالب مسی به بازیکن آکادمی اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به یکی از بازیکنان آکادمی اینتر میامی توصیه کرده است تا بیشتر قدم بزند تا عملکردش در جریان بازی بهتر شود!

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی پس از سالها درخشش در فوتبال اروپا در تابستان اخی راهی اینتر میامی شد. این بازیکن به ستاره اصلی لیگ آمریکا تبدیل شده است.  

دیوید بکام مالک اینتر میامی در گفتگو با اسکای بت در مورد مسی گفت:" خرید بازیکنی نظیر مسی به این معنی بود که باشگاه و تاریخچه اش به طور کامل تغییر می کند. می دانستیم که لیگ و کل ورزش نیز عوض می شود.  اما این تصمیم فراتر از این بود. کاری که مسی درون و بیرون زمین برای بازیکنان نوجوان انجام می دهد، خیلی مهم است. این که در کنار بازیکنانی نظیر او، جوردی آلبا یا بوسکتس باشندد، برای نوجوان ها یک رویا است. حضور لئو همه چیز را عوض کرد. بازیکنان آکادمی می توانستند الگوی خود را از نزدیک ببینند و نظاره گر تمرین بازیکنی باشند که همه کار انجام داده، همه چیز را برده و می تواند به آنها آموزش بدهد و این اتفاق خارق العاده ایست.  یک بار با یکی از بازیکنان آکادمی مصاحبه می کردند که خیلی خوب کار کرده است. از او پرسیدند که "بهترین توصیه ای که مسی تا کنون به تو کرده چه بوده است؟" که آن بچه هم گفت "این که بیشتر قدم بزنم. مسی به من گفت که هر چقدر بیشتر قدم بزنی، چیزهای بیشتری می بینی." و همین مسئله باعث پیشرفت او شده بود."

مسی در دوازده بازی برای اینتر میامی یازده گل و پنج پاس گل داشته اما در حال حاضر در حال ریکاوری از مصدومیتش است.

4125