عکس؛ بازیکن جوان بارسلونا و در دست داشتن بازی PES در سال 2011

عکس؛ بازیکن جوان بارسلونا و در دست داشتن بازی PES در سال 2011

پایگاه خبری فوتبالی - لامینه یامال، بازیکن شانزده ساله بارسلونا از سال 2013 به طور رسمی وارد آکادمی بارسلونا شده است و به این ترتیب با حضور در لاماسیا و رشد کردن در این باشگاه، اکنون توانسته است به تیم اصلی بارسلونا برسد.

به گزارش فوتبالی ، از لامینه یامال به عنوان یکی از پدیده های بارسلونا و استعداد های آینده ساز این تیم یاد می شود و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

تصویر جالبی از لامینه یامال در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن می بینیم یامال بازی ویدیویی PES را در دست دارد که روی آن تصویری از لیونل مسی قرار دارد. در حقیقت این بازی نسخه سال 2011 بازی PES است که در آن سال تصویری از لیونل مسی روی کاور این بازی قرار گرفته بود. مسی در آن زمان ستاره بارسلونا بود و لامینه یامال هم حتما در آن زمان به لئو مسی به چشم یک الگو نگاه می کرده است.

یامال متولد سال 2007 میلادی است و در سال 2011 تنها چهار سال سن داشته است. این بازیکن در سال 2013 و در حالی که شش سال سن داشت وارد آکادمی باشگاه بارسلونا شد. یامال یک وینگر است و می تواند مثل الگویش لیونل مسی مسیر پیشرفت در بارسا را در پیش بگیرد.

1471