قول مالک اینتر میامی به هواداران بارسلونا در مورد مسی

قول مالک اینتر میامی به هواداران بارسلونا در مورد مسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی شروع فوق العاده ای در فوتبال امریکا داشت و هر چند که در حال حاضر مصدوم است اما در اولین ماه هایش در اینتر میامی بسیار موفق ظاهر شد.

به گزارش فوتبالی، خورخه ماس یکی از مالکان باشگاه منچستریونایتد در مصاحبه ای در مورد شرایط مسی صحبت کرد و گفت که همه تلاش خود را خواهد داشت تا فرصت وداع لئو با هواداران بارسلونا را امکان پذیر کند. وی اظهار داشت :" من این وعده را می دهم که همه تلاش خود را در سالهای آینده انجام خواهم داد تا لئو این فرصت را داشته باشد تا با هواداران بارسلونا وداع می کند. می توانیم چنین کاری را با برگزاری یک بازی برای تجلیل از او فراهم کنیم."

وی در مورد پروسه خرید مسی نیز صحبت کرد:" همه به من می گفتند که دیوانه شده ام اگر فکر کنم که مسی به اینتر میامی خواهد آمد. این که بهترین بازیکن دنیا به میامی بیاید و بتواند از زندگی کنار همسر و فرزندش لذت ببرد.  من در سال 2019 جلسه ای را با خورخه، پدر مسی برگزار کردم. در آن جا دیوید بکام و من حضور داشتیم و به خورخه در جلسه ای سه ساعته پروژه میامی را توضیح دادیم. به او گفتیم" پسرت این فرصت را دارد تا میراثی جدید را تشکیل بدهد چرا که قرار است که فوتبال در این کشور تغییر کند. " در این مدت بارها با خورخه در تماس بودم. چهار سال و نیم تلاش کردم تا لیونل را راضی کنم تا به همراه خانواده اش چنین تصمیمی بگیرد. من هرگز ایمان خود را از دست ندادم. مطمئن بودم که لیونل مسی به تیم ما خواهد آمد. بعد از جام جهانی حس کردم که فرصت بزرپی وجود دارد و در ژآنویه یا فوریه بود که مذاکرات را نهایی کردیم."

4125