هفته هفتم لیگ برتر انگلیس/ شکست تیم های شهر منچستر در شب پیروزی آرسنال

هفته هفتم لیگ برتر انگلیس/ شکست تیم های شهر منچستر در شب پیروزی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- هفته هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷.۳۰ با برگزاری سه بازی مهم پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از مسابقات تیم صدرنشین منچستر سیتی در ورزشگاه مولینکس به مصاف میزبان خود ولوور همپتون رفت. در نیمه اول این دیدار روی حرکت دیدنی پدرو نتو و نفوذ اژ زمین خودی به داخل محوطه جریمه تیم منچستر سیتی و پاس عرضی این بازیکن روبن دیاس به اشتباه دورازه خودی را باز کرد و نیمه اول با همین نتیجه به سود تیم ولوور همپتون پایان رسید. در نیمه دوم منچستر سیتی با ضربه ایستگاهی خولیان آلوارز به گل تساوی رسید اما هانگ هی چان کره ای برای دومین بار دروازه منچستر سیتی را باز کرد تا در پایان بازی ولوور همپتون اولین باخت فصل شاگردان پپ گواردیولا را رقم بزند.

در دیگر بازی در ورزشگاه خانگی بورنموث دو تیم آرسنال و بورنموث به مصاف هم رفتند. آرسنال رده دومی در نیمه اول این دیدار ابتدا توسط بوکایو ساکا روی دفع ناقص نتو دروازه بان بورنموث و سپس توسط مارتین اودگارد از روی نقطه پنالتی به گل رسید و با نتیجه ۲-۰ پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم این دیدار کای هاورتز از روی نقطه پنالتی اولین گل فصل خود را برای توپچی ها به ثمر رساند و در دقایق پایانی بن وایت گل چهارم را هم زد تا شاگردان آرتتا با ۱۷ امتیاز به یک امتیازی منچستر سیتی صدرنشین برسند.

دیگر مسابقه حساس این هفته بین شیاطین سرخ انگلیس تیم منچستریونایتد در مقابل کریستال پالاس در ورزشگاه خانگی خود الدترافورد به میدان رفت و در نیمه اول شاگردان روی هاجسون مربی ۷۶ ساله و کهنه کار تیم پالاس با گل والی بسیار زیبا توسط یواخیم اندرسون با نتیجه ۱-۰ پیروز زمین را ترک کردند. در نیمه دوم هم تلاش شاگردان تن هاخ راه به جایی نبرد و منچستر یونایتد دومین شکست پیاپی خانگی را در لیگ برتر انگلیس این بار مقابل کریستال پالاس و تیم پیرمرد کهنه کار روی هاجسون متحمل شود و در جدول ۹ امتیازی باقی بماند.

۱۰۰۹