بارسلونا به جز سانچو یکی دیگر از مازادهای منچستریونایتد را هم می‌خواهد

بارسلونا به جز سانچو یکی دیگر از مازادهای منچستریونایتد را هم می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به جز جیدون سانچو به یکی دیگر از بازیکنان مازاد منچستریونایتد نیز علاقمند است: آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی که در لیست مازاد تن هاگ جای دارد.

به گزارش فوتبالی، درگیری سانچو با تن هاگ باعث شده تا مهاجم انگلیسی از لیست شیاطین سرخ کنار گذاشته شود و احتمال جدایی او در نقل و انتقالات زمستانی خیلی زیاد است. در حقیقت به نظر می رسد که رابطه تن هاگ و سانچو غیرقابل ترمیم باشد.  جیدون حاضر نشده تا از مربی هلندی عذرخواهی کند و کلا از تیم کنار گذاشته است و خیلی بعید است که اینده ای در اولدترافورد داشته باشد.

حالا موندودپورتیوو گزارش داده است که بارسلونا در نظر دارد که آنتونی مارسیال و جیدون سانچو را از منچستریونایتد بخرد. مهاجم فرانسوی در سال 2015 به یونایتد ملحق شد اما به علت مصدومیت های پرشمارش نتوانست انتظارات را برآورده کند و تن هاگ علاقه ای به حفظ این مهاجم 27 ساله ندارد. بارسلونا در نظر دارد که این بازیکنان را به صورت قرضی در نقل و انتقالات زمستانی بخرد و ترکیبش را در فاز هجومی تقویت کند.

ژاوی به دنبال بازیکنان سطح بالایی است که قیمت معقولی داشته باشند که سانچو و مارسیال هر دو ویژگی را دارند.  بارسا البته شرایط بازیکنان دیگری نظیر ماتیس دلیخت، جورجینیو، نیکو ویلیامز و کای هاورتز را هم دنبال می کند.

4125