حسرت هوادارن چلسی برای از دست دادن لوفتوس چیک

حسرت هوادارن چلسی برای از دست دادن لوفتوس چیک

پایگاه خبری فوتبالی- روبن لوفتوس چیک بازیکن سابق چلسی روز چهارشنبه اولین گل خود را برای میلان به شکلی تماشایی به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی ، لوفتوس چیک 27 ساله که در تابستان جاری استمفوردبریج را ترک کرد و در ماه جولای با انتقالی 15 میلیون پوندی به میلان ایتالیای پیوست. او از آن زمان با حضور در هر یک از شش بازی ابتدایی باشگاه در سری آ در یک فرم عالی به سر برد. هافبک میلان در نهایت این هفته اولین گل خود را در میلان به ثمر رساند و در این راه یکی از هم تیمی های سابق او در چلسی هم به او کمک کرد.

 کریستین پولیسیچ بازیکن آمریکایی اسبق چلسی پس از دویدن به سمت چپ، توپ را به لوفتوس چیک که در فاصله پنج یارد خارج از محوطه جریمه قرار داشت، برگرداند. بازیکن سابق پرورش یافته آکادمی چلسی سپس یک شوت خیره کننده به گوشه پایین سمت چپ شلیک کرد تا میلان در مقابل کالیاری 3-1 پیش بیفتد. در پایان شاگردان استفانو پیولی با گل های لوفتوس چیک، نوآ اوکافور و فیکایو توموری، ملی پوش انگلیسی، پیروز این مسابقه شدند.

این نتیجه برای هواداران چلسی تلخ و شیرین بود و زیرا برخی از آنها اعتقاد داشتند که لوفتوس چیک نباید فروخته می شد. یک نفر از هواداران چلسیدر توییتی نوشت: "گل اول لوفتوس چیک برای آث میلان و این یک زیبایی مطلق است. نمی توان برای این مرد خوشحال تر از این بود بود." یکی دیگر از طرفداران چلسی اضافه کرد: "اگر او را نگه می داشتیم بسیار مفید و موثر بود. خوشحالم که او می تواند در میلان بدرخشد، سهم او در این فصل دیوانه وار میلان قطعا افزایش خواهد یافت."

۱۰۰۹