گواردیولا برای بازیکنی که هنوز نخریده، رژیم غذایی فرستاد!

گواردیولا برای بازیکنی که هنوز نخریده، رژیم غذایی فرستاد!

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی برای بازیکنی که هنوز برای خریدنش به توافق هم نرسیده، رژیم غذایی فرستاده است!

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی که فصل گذشته برای اولین بار در تاریخش سه گانه را کسب کرد و فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد، سعی کرده که همچنان ترکیب قدرتمندی را داشته باشد. بازیکنانی نظیر ایلکای گوندوغان، ریاض محرز، آیمریک لاپورت، کول پالمر و ژائو کانسلو از این تیم جدا شدند و چهره هایی نظیر کواچیچ، گواردیول، دوکو و نونس با 211 میلیون پوند به آنها ملحق شده اند.

چلسی حالا در تلاش است تا والنتین بارکو دفاع چپ بوکا جونیورز را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. این بازیکن 19 ساله مورد توجه نیوکاسل، برایتون و دورتموند نیز قرار دارد. سیتی در حال حاضر بخت اصلی خرید بازیکن تیم زیر 20 ساله آرژانتین به شمار می رود که گفته می شود که رقم فسخ قراردادش هشت میلیون پوند است. 

پپ گواردیولا در حال حاضر به دنبال تقویت تیمش در پست دفاع چپ است و گزینه ایده آلش هم بارکو است.  بدین ترتیب این بازیکن می تواند به هموطنش خولیان آلوارز در ترکیب سیتی ملحق شود.

مارتین لیبرمن خبرنگار آرژانتینی مدعی شده است که سیتی به حدی به خرید این بازیکن مطمئن است که حتی به او برنامه غذایی هم داده است. در حقیقت سیتی تصور می کند که این بازیکن باید وزن اضافه کند و به همین خاطر رژیم غذایی او را تعیین کرده اند. وزن بارکو در حال حاضر 64 کیلوگرم است که سیتی امیدوار است که این بازیکن به حداقل 70 کیلوگرم برسد.

4125