تساوی آرسنال و تاتنهام در دربی شمال لندن/ باخت خانگی چلسی و برد شیرین لیورپول

تساوی آرسنال و تاتنهام در دربی شمال لندن/ باخت خانگی چلسی و برد شیرین لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و تاتنهام، لیورپول و وستهام، چلسی و استون ویلا به مصاف هم رفتند.

به گزارش فوتبالی، دربی شمال لندن که تقابل تیم های آرسنال و تاتنهام است، در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در این بازی کریستین رومرو (گل به خودی) و بوکایو ساکا گل های آرسنال را به ثمر رساندند و از سوی دیگر هر دو گل تاتنهام توسط ستاره کره ای این تیم یعنی سون هیونگ مین زده شد. هر دو پاس گل تاتنهام را هم مدیسون داد.

در بازی چلسی و استون ویلا، شاگردان مائوریسیو پوچتینو باز هم عملکرد ضعیفی را از خودشان ارائه دادند. چلسی در این بازی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و هر سه امتیاز بازی را از دست داد. تک گل استون ویلا را در این بازی اوله واتکینز در دقیقه 73 به ثمر رساند. البته گفتنی است که چلسی در این بازی ده نفره شد و مالو گوستو در دقیقه 58 از زمین مسابقه اخراج شد.

در بازی لیورپول و وستهام، شاگردان یورگن کلوپ عملکرد بسیار خوبی داشتند و موفق شدند با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند و هر سه امتیاز را بگیرند. گل های لیورپول را در این بازی محمد صلاح، داروین نونیز و ژوتا به ثمر رساند و تک گل وستهام را هم جیمز بوون زد.

تماشای خلاصه بازی آرسنال 2-2 تاتنهام

تماشای خلاصه بازی چلسی 0-1 استون ویلا

1470