بازیکن سابق منچستریونایتد به صورت آزمایشی به الاتفاق پیوست!

بازیکن سابق منچستریونایتد به صورت آزمایشی به الاتفاق پیوست!

پایگاه خبری فوتبالی - جسی لینگارد وینگر 30 ساله انگلیسی از امروز به تمرینات الاتفاق عربستان ملحق شد و قرار است که به مدت یک ماه آزمایشی در این تیم حضور داشته باشد!

به گزارش فوتبالی، الاتفاق با هدایت استیون جرارد و با حضور بازیکنانی نظیر هندرسون و موسی دمبله یکی از تیم های پرستاره فوتبال عربستان به شمار می رود. نکته عجیب این است که لینگارد هیچ قراردادی با الاتفاق امضا نکرده است بلکه فقط به صورت آزمایشی در این تیم حضور خواهد داشت تا در صورت اثبات توانایی هایش قرارداد امضا کند!

لینگارد با توجه به فسخ قراردادش با ناتینگام فارست، بازیکن ازاد محسوب می شود و به همین خاطر مشکلی  برای امضای قرارداد با الاتفاق در میانه فصل ندارد.

لینگارد زمانی به عنوان یکی از جواهرات آینده دار فوتبال انگلیس شناخته می شد اما در سالهای اخیر در سراشیبی قرار داشته و حالا کارش به جایی کشیده که به صورت تستی به تیم عربستانی ملحق شده است. این بازیکن باید در تمرینات تلاش کند تا نظر استیون جرارد را جلب کند و اگر نمایش خوبی داشته باشد، می تواند با این تیم قرارداد ببندد و فوتبالش را در لیگ عربستان ادامه بدهد. تلاش های لینگارد برای پیدا کردن مقصد برای خود در تابستان نتیجه ای نداشته است.

4125