درخشش عجیب 4 استقلالی در یک روز

درخشش عجیب 4 استقلالی در یک روز

پایگاه خبری فوتبالی – دیروز 4 بازیکن فعلی و سابق استقلال درخشیدند اما در تیم‌های دیگری به جز استقلال!

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اتفاق جالبی در مجموعه فوتبال ایران رخ داد. در روزی که لیگ برای چند تیم تعطیل است، دو مسابقه از لیگ برتر برگزار شد و تیم فوتبال امید ایران با 4 گل امیدهای ویتنام را شکست داد.

دو گل از 4 گل تیم امید را امیر ارسلان مطهری و سامان تورانیان زدند و سید حسین حسینی موفق شد در این بازی هم مثل بازی قبلی کلین شیت کند. هر3 این بازیکنان در حال حاضر عضو باشگاه استقلال هستند و درخشش‌شان خبر خوبی برای این باشگاه و طرفدارانش است.

دیروز در لیگ برتر ایران هم مس رفسنجان با دو گل آلومینیوم اراک را شکست داد که گل اول این تیم را سجاد شهباززاده مهاجم سابق استقلال از روی نقطه پنالتی زد. این اولین گل شهباززاده در این فصل بود اما او فصل گذشته که در استقلال بود حتی یک بار هم موفق نشد برای این تیم گل بزند!

درخشش و موفقیت استقلالی‌های فعلی و سابق در یک روز، واکنش برخی طرفداران این تیم را برانیخته است. واکنش‌های همراه با حسرت از این که چرا این اتفاق در تیم استقلال رخ نداد!

البته ارسلان در هفته اول لیگ یک گل برای استقلال زده است. سید حسین حسینی 3 کلین شیت در 4 بازی ثبت کرده و تورانیان هنوز فرصت بازی در استقلال را به دست نیاورده است.

اما تصور این که هر 3 این بازیکنان در یک روز و همزمان در یک بازی برای استقلال بازی کنند و بدرخشند برای هواداران این تیم مسرت‌بخش است.

1359