برابری ستاره جدید رئال مادرید با رکورد کریستیانو رونالدو

برابری ستاره جدید رئال مادرید با رکورد کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی – جود بلینگام موفق شد تا در بازی شب گذشته رئال مادرید مقابل یونیون برلین و در چهارمین دقیقه وقت‌های اضافی، در اولین بازی خود با لباس تیم جدیدش در لیگ قهرمانان، گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، شروع رویایی بلینگام در باشگاه مادریدی، شب گذشته و با گلزنی او در واپسین دقایق اولین بازی رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، ادامه دار شد.

بلینگام انگلیسی که در این تابستان از بروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست، حالا در 6 باری که برای تیم مادریدی به میدان رفته است، شش بار موفق به گلزنی شده است که منجر به 6 پیروزی تیمش شده است.

این ستاره جوان در اولین بازی خود در لالیگا، برای لوس بلانکوس گلزنی کرد و حالا در اولین بازی آن‌ها در لیگ قهرمانان نیز، اینکار را تکرار کرده است. این آمار نام او را در کنار تنها سه بازیکن دیگر که یکی از آن‌ها کریستیانو رونالدو است، در تاریخ رئال مادرید ثبت کرده است.

رونالدو پرتغالی، که با رکورد باور نکردنی 450 گل در 438 بازی، رکورد بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید را در اختیار دارد، در سال 2009، در اولین بازی خود در هر کدام از رقابت‌ها، موفق به گلزنی شد، در حالی که ایسکو، چهار سال بعد آن و همینطور مارکو آسنسیو در سال 2016، موفق به تکرار این رکورد شدند و حالا این جود بلینگام است که جا پای آن‌ها گذاشته است.

2102