شروع مقتدرانه توپچی‌ها و توقف غیرمنتظره نراتزوری

شروع مقتدرانه توپچی‌ها و توقف غیرمنتظره نراتزوری

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال و اینتر در برابر حریفان خود به میدان رفتند و نتایج متفاوتی کسب کردند.

به کزارش فوتبالی، در ادامه هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب از ساعت۲۲:۳۰ به وقت تهران، دو دیدار آرسنال - آیندهوون و رئال سوسیداد - اینتر برگزار شد.

در بازی آرسنال - آیندهوون در استادیوم امارات، توپچی ها از همان ابتدا  قدرت خودشان را به رخ حریف هلندی کشیدند و در دقیقه ۸،بوکایو ساکا گل اول را برای میزبان به ثمر رساند. در دقیقه ۲۰، ضربه زیبای لئاندرو تروسارد گل دوم را برای توپچی ها به ارمغان آورد ودر دقیقه ۳۸ گل گابریل ژسوس به طور کلی پرونده بازی را بست. در نیمه دوم نیز مارتین اودگارد با یک شوت از پشت محوطه جریمه گلچهارم را زد و در نهایت آرسنال پس از ۷ سال دوری از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی مقتدرانه چهار بر صفر، بازگشتخوبی به این رقابت ها داشت. 

در دیگر دیدار، اینتر مهمان رئال سوسیداد بود. نراتزوری در حالی پا به میدان گذاشت که توانسته بود میلان را در سری آ با نتیجه ۵-۱تحقیر کند اما در این بازی توسط حریف لالیگایی، سورپرایز شد و در دقیقه ۴ بریس مندی برای سوسیداد گلزنی کرد. این برتری تا دقیقه۸۷ ادامه داشت اما ضربه لائوتارو مارتینز کار را به تساوی کشاند تا اینتر حداقل با شکست کارشان را آغاز نکنند.

4416