سه امتیاز برای رئال مادرید در گام اول چمپیونزلیگ با گل دقیقه 94 خرید جدید

سه امتیاز برای رئال مادرید در گام اول چمپیونزلیگ با گل دقیقه 94 خرید جدید

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته اول از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و یونیون برلین در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی مادریدی ها موفق شدند با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسند و هر سه امتیاز را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در این بازی به طور جدی با مشکل گلزنی مواجه شد و هر چه تلاش کرد به در بسته خورد. البته در طول بازی رودریگو گوئس و خوسلو تیرک دروازه یونیون برلین را به لرزه در آوردند اما نتوانستند دروازه رقیب را باز کنند. در نهایت تک گل رئال مادرید را در این بازی جود بلینگام در دقیقه 94 بازی به ثمر رساند و به این ترتیب موجب پیروزی یک بر صفر تیمش شد و هر سه امتیاز را در گام اول از فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید به دست آورد.

رئال مادرید با ترکیب فعلی اش در بازی های خود با مشکل گلزنی مواجه است و در بیشتر بازی ها این جود بلینگام است که بار گلزنی تیم را بر  دوش می کشد. به نظر می رسد که با رفتن کریم بنزما و مصدوم شدن وینیسیوس جونیور در حال حاضر رئال مادرید در بازی های خود برای گلزنی باید تلاش زیادی داشته باشد.

تماشای خلاصه بازی رئال مادرید 1-0 یونیون برلین

1470