بهترین هافبک اروپا از نظر گواردیولا

بهترین هافبک اروپا از نظر گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا پس از کامبک تیمش مقابل ستاره سرخ بلگراد، در اولین بازی منچستر سیتی در لیگ قهرمانان این فصل، که منجر به برد 3-1 سیتیزن‌ها شد، از رودری به عنوان بهترین هافبک اروپا نام برد.

به گزارش فوتبالی، هافبک اسپانیایی منچستر سیتی در اولین بازی خود در فصل جدید چمپیونزلیگ، عملکرد بسیار خوبی داشت و این عملکرد خوب را با گلی که برای تیمش به ثمر رساند، تکمیل کرد.

گواردیولا پس از بازی درباره هافبک خود گفت:" در حال حاضر، او در اروپا بهترین است. امیدوارم بتواند پیشرفت کند و بهتر هم بشود اما واقعا هافبک نگهدارنده فوق‌العاده ای است. ما خوش شانس بودیم که باشگاه او را به خدمت گرفت و وقتی که به اینجا آمد، چنین بازیکنی نبود. او حالا یکی از کاپیتان‌های تیم است. او بازیکن سطح بالایی است."

گل رودری، پیروزی منچستر سیتی را قطعی کرد و به همراه دو گل خولیان آلورز، کامبک سیتیزن‌ها مقابل ستاره سرخ بلگراد را قطعی کرد. گواردیولا همچنین درباره تاثیر گذاری دوباره آلوارز پس از شروع درخشانش در این فصل گفت:" واقعا خوب بود. تمام حرکات واقعا خوب و سریع بودند. پاس گل ارلینگ واقعا خوب بود. او بسیار جوان است. باشگاه واقعا خرید فوق‌العاده ای انجام داده است. او همه چیز دارد، جنگندگی، گلزنی و توانایی پاس گل دادن، فوق‌العاده و دوست داشتنی است. او پشت سر ارلینگ بازی می‌کند و خطر بزرگی محسوب می‌شود. واقعا برای او خوشحالم، او لیاقتش را دارد."

2102