چرا پی‌اس‌‌جی شانس خرید بلینگام را رد کرد؟

چرا پی‌اس‌‌جی شانس خرید بلینگام را رد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارش‌ها، پاریسن ژرمن می توانست وارد رقابت با رئال مادرید بر سر خرید جود بلینگام شود، اما در نهایت کنار کشید تا این ستاره انگلیسی به رئال مادرید بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی، جود بلینگام به یکی از بهترین استعدادهای ناب اروپا تبدیل شده و در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی با رقم 103 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست و حالا در پنج بازی گذشته لوس بلانکوس موفق به زدن پنج گل شده است. واضح است که این ستاره 20 ساله تاثیر بزرگی روی فوتبال اسپانیا گذاشته است و رئال از سرمایه گذاری خودش بسیار خوشنود است. حالا ممکن است یک تیم از نخریدن جود بلینگام حسرت زیادی بخورد و آن تیم، پی اس جی است.

به نقل از  Le Parisien، مدافع عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه، فصل گذشته می توانست برای خرید جود بلینگام اقدام کند، اما به جای او، به ستاره 17 ساله آکادمی خود، وارن زیر امری اعتماد کردند که در فصل گذشته 31 بار برای تیم اول پی اس جی به میدان رفت. پاریسی ها معتقدند که امری می تواند به بازیکنی در سطح جود بلینگام تبدیل شود و به همین خاطر، نیازی به خرج کردن 100 میلیون یورو برای بازیکن انگلیسی در آن پست نداشتند. 

4416