وایرال شدن عکسی از تقابل خرید جدید بارسلونا با ستاره اسبق رئال مادرید

وایرال شدن عکسی از تقابل خرید جدید بارسلونا با ستاره اسبق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و رئال بتیس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از نکته های جالب توجه این دیدار، رویارویی اوریول رومئو با ایسکو بود. اوریول رومئو خرید جدید بارسلونا است که در این تابستان به جمع آبی و اناری پوشان پیوسته است و از سوی دیگر ایسکو آلارکن ستاره اسبق رئال مادرید است که در حال حاضر در رئال بتیس توپ می زند.

اوریول رومئو روی یک صحنه برخورد محکمی با ایسکو داشت و توپ را از او گرفت که البته این اتفاق با حالت خطا رخ داد اما تصویری که روی این صحنه به ثبت رسید جالب بود. هواداران بارسلونا با انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی، اوریول رومئو را به یک صخره و سنگ محکم تشبیه کرده اند. این قضیه که ایسکو هافبک سابق رئال مادرید بوده است، تاثیر بیشتری در وایرال شدن این تصویر داشته است.

ایسکو قبلا در ال کلاسیکو ها هم با بارسلونا روبرو شده است اما کیفیت کنونی ایسکو با آن بازیکنی که در رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا فیکس می شد، بسیار متفاوت است.

1470