بازیکن جوان تیم رقیب بارسلونا که مورد علاقه ژاوی است

بازیکن جوان تیم رقیب بارسلونا که مورد علاقه ژاوی است

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا قرار است سه شنبه شب از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم آنتورپ برود و به این ترتیب کار خود را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 2023/24 آغاز کند.

به گزارش فوتبالی ، تیم آنتورپ یک بازیکن ویژه دارد که مورد توجه ژاوی هرناندز قرار گرفته است و ژاوی در بازی بارسلونا مقابل آنتورپ او را زیر نظر خواهد داشت. آرتور فرمیرن بازیکن 18 ساله تیم آنتورپ که اهل کشور بلژیک است همان بازیکنی است که ژاوی هرناندز او را زیر نظر قرار داده است.

در حقیقت به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، این بازیکن هجده ساله که توانایی بازی در پست هافبک وسط را دارد، در بازی بارسلونا مقابل آنتورپ زیر نظر ژاوی هرناندز و همچنین مدیران بارسلونا خواهد بود و اگر ارزیابی آنالیزور های بارسلونا از این بازیکن مثبت بود، باشگاه برای جذب او در پنجره های بعدی نقل و انتقالات اقدام خواهد کرد.

بارسلونا در حال حاضر بازیکنان جوانی مثل پدری و گاوی را در خط هافبک خود دارد اما همچنان به دنبال این است که نسل بعدی خود را تقویت کند چرا که بازیکنانی مثل اوریول رومئو و ایلکای گوندوغان که در خط هافبک بارسلونا حضور دارند، سن بالایی دارند و برای آینده نیستند.

1471