یوونتوس جانشین پوگبا را انتخاب کرد

یوونتوس جانشین پوگبا را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اگر پل پوگبا از تمامی فعالیت های فوتبالی محروم شود، یوونتوس به سراغ جذب توماس پارتی، هافبک غنایی آرسنال خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا که در سال 2022 به صورت آزاد از منچستریونایتد به یوونتوس بازگشت، اصلا دوران خوشی را در تورین سپری نمی کند. او در فصل گذشته فقط 10 بار توانست برای بیانکونری به میدان برود و در فصل جدید نیز 52 دقیقه برای یووه بازی کرد و هنوز با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. پوگبا که سابقه قهرمانی جام جهانی را در کارنامه دارد، اخیراً به خاطر مثبت شدن آزمایش دوپینگش مورد هجوم رسانه ها قرار گرفته و احتمال دارد که تا 4 سال از هرگونه فعالیت در داخل مستطیل سبز محروم شود. 

به نقل از سایت و رپبابلیکا، یوونتوس از همین الان به دنبال پیدا کردن جانشین مناسب برای پل پوگبا است. آن ها چند وقتی بود که توماس پارتی، ستاره آرسنال را زیر نظر داشتند و حتی در تابستان نیز مذاکراتی با نمایندگان این بازیکن انجام دادند، اما در نهایت پارتی در آرسنال ماندگار شد. اگرچه توپچی ها توانستند دکلان رایس را برای پست هافبک دفاعی بخرند، اما همچنان تمایلی به فروش توماس پارتی ندارند. پارتی هم اکنون به خاطر مصدومیت همسترینگ نمی تواند در تمرینات آرسنال حضور داشته باشد.

4416