توصیه اسطوره فرانسوی به آرتتا: دیگر به این هافبک آلمانی بازی نده

توصیه اسطوره فرانسوی به آرتتا: دیگر به این هافبک آلمانی بازی نده

پایگاه خبری فوتبالی - امانوئل پتی هافبک سابق آرسنال به میکل آرتتا توصیه کرد که دیگر به کای هاورتز اعتماد نکند و او در ترکیب اصلی قرار ندهد. 

به گزارش فوتبالی، اولین خرید آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، کای هاورتز بود و آرسنال او را با رقم سنگین 65 میلیون پوند به خدمت گرفت. اما این ستاره آلمانی تاکنون نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. آرتتا از ستاره سابق بایر لورکوزن در پست شماره 8 استفاده می کند و او هنوز نتوانسته خودش را با سیستم آرتتا وفق دهد. در بازی مقابل فولام، هاورتز فرصت مسلم گلزنی را از دست داد و در دیدار برابر منچستریونایتد نیز عملکرد بسیار ضعیفی داشت تا همگان تصمیم آرتتا را برای بازی دادن به هاورتز زیر سوال ببرند. 

به نقل از سایت گل، امانوئل پتی راجع به ستاره سابق چلسی گفت: "برای هاورتز بسیار ناراحتم و دلم به حالش می سوزد. هنوز متقدم که توانایی های بی نظیری دارد. البته ما از زمان آمدن او به انگلیس، چیز خاصی ندیده ایم و او همیشه نمایش های ضعیفی داشته است. در روز یک شنبه، معلوم بود که او دارد از توپ فرار می کند. اگر من جای آرتتا بودم، او را حتما روی نیمکت می گذاشتم. نه به عنوان مجازات، بلکه کمی به او فضا بدهم تا به خودش بیاید."

4416