افشاگری خرید جدید رئال مادرید: یک قدم تا بایرن مونیخ فاصله داشتم

افشاگری خرید جدید رئال مادرید: یک قدم تا بایرن مونیخ فاصله داشتم

پایگاه خبری فوتبالی - کپا آریزابالاگا فاش کرد که در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بود و حتی یک تماس تلفنی نیز با توماس توخل داشت، اما بعد از پیشنهاد رئال مادرید، دیگر به چیزی فکر نکرد و به اسپانیا رفت.

به گزارش فوتبالی، تیبو کورتوا دروازه بان اول رئال مادرید در ابتدا فصل با مصدومیتی سنگین روبرو شد و تمام فصل را از دست داد. همین موضوع باعث شد تا فلورنتینو پرز در بازار نقل و انتقالات به دنبال خرید گلر جدیدی باشد و در نهایت، کپا آریزابالاگا را به صورت قرضی و یک ساله به سانتیاگو برنابئو آورد. گفته می شود که بایرن مونیخ نیز علاقه زیادی به کپا داشت و حتی مائوریسیو پوچتینو نیز می خواست او در چلسی فیکس کند، اما کپا فقط خواهان پوشیدن پیراهن رئال مادرید بود.

به نقل از سایت گل، کپا به مارکا گفت: "درست است که پوچتینو می خواست من بمانم و حتی گفت که قرار است فیکس باشم و به من اعتماد زیادی دارد، اما فکر کردم که یک تغییر می تواند حال مرا بهتر کند. می خواستم باشگاه جدیدی امتحان کنم. توماس توخل با من تماس گرفت و من خیلی نزدیک به رفتن به مونیخ بودم. حس کردم که پروژه چلسی به درد من نمی خورد. وقتی رئال تماس گرفت، همه چیز تغییر کرد. عقد قراردادم تنها در 2 ساعت بسته شد و من به رئال رفتم."

4416