ستارگانی که به عربستانی‌ها پاسخ منفی دادند: از مسی تا مودریچ و امباپه

ستارگانی که به عربستانی‌ها پاسخ منفی دادند: از مسی تا مودریچ و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ عربستان در این تابستان توانست بسیاری از ستارگان لیگ های اروپایی را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، از کریستیانو رونالدو گرفته تا کریم بنزما، نیمار، فیرمینو، ویگا، کانته، کولیبالی، مانه و .. راهی لیگ عربستان شدند اما برخی از بازیکنان مسیر متفاوتی را انتخاب کردند و قید پول عربستانی ها را زدند و به ندای قلبشان گوش دادند. یکی از این نفرات سرجیو راموس بود که پیشنهاد الاتحاد عربستان را رد کردو با دستمزدی پانزده برابر کمتر به سویا ملحق شد. تونی کروس، توماس مولر و ماریو گوتزه سه ستاره ای که وکیل مشترکی به نام فولکر استروث دارند، همگی به پیشنهاد عربستانی ها پاسخ منفی دادند. 

این داستان برای مربیان نیز وجود داشت دو باشگاه الهلال و الاهلی با ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم تماس گرفتند اما پاسخ منفی شنیدند. رونالد کومان مربی هلندی سابق بارسلونا گفت که هر چند پیشنهادهای اغواکننده ای از عربستان داشته اما ترجیح داده که در فوتبال اروپا به کارش ادامه بدهد. مارسلو گایاردو سرمربی سابق ریورپلاته نیز پیشنهاد عربستانی ها با دستمزد سالانه 7.5 میلیون یورو را رد کرد. 

عربستانی ها در این تابستان با کیلیان امباپه نیز تماس گرفتند و پیشنهادی 700 میلیونی را برای او آماده کردند. پی اس جی با پیشنهاد الهلال موافقت کرد اما ستاره فرانسوی با این پیشنهاد مخالفت کرد. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی نیز آرامش میامی را به پولهای عربستانی ها ترجیح داد. البته لئو در اینتر میامی نیز دستمزد خوبی دریافت می کند. لوکا مودریچ یکی دیگر از برندگان توپ طلا بود که به الاهلی عربستان پاسخ منفی داد. بوسکتس و آلبا نیز به پیشنهاد عربستانی ها بی توجهی کردند تا راهی میامی شوند. 

ایسکو و عبدالصمد الزلزولی دو بازیکنی که مورد توجه عربستان قرار داشتند، تصمیم گرفتند که راهی اتلتیکو شوند. عربستانی ها به سراغ اتلتیکو هم رفتند و علاوه بر دیگو سیمئونه با رودریگو ده پل و آلوارو موراتا نیز تماس گرفتند که پاسخ منفی شنیدند. سرجی روبرتو و تاکفوسا کوبو دیگر بازیکنان لالیگایی بودند که دست رد به سینه عربستانی ها زدند.

4125