مصدومیت خرید جدید منچستر یونایتد که در تست‌های پزشکی مشخص شد

مصدومیت خرید جدید منچستر یونایتد که در تست‌های پزشکی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی – گروه پزشکی منچستر یونایتد، پیش از تکمیل انتقال سوفیان آمرابات به منچستر یونایتد، یک مصدومیت خفیف در کمر او را تشخیص دادند.

به گزارش فوتبالی، این هافبک 27 ساله در نهایت، پس از ماه‌ها گمانه زنی، به شیاطین سرخ پیوست. یونایتد این هافبک مراکشی را با قراردادی قرضی به اولدترافورد آورد، قراردادی که بندی برای دائمی کردن آن در تابستان آینده در بر دارد. پس از اینکه پول لازم از طریق فروش بازیکنان به دست نیامد، یونایتد مجبور شد تا آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالاتی برای جذب آمرابات صبر کند.

مت هارگریوز، مسئول مذاکراتی منچستر یونایتد، با پروازی شخصی به فلورانس سفر کرد تا این معامله را به نتیجه برساند. فرصت کافی برای پرواز آمرابات به انگلیس نبود، در نتیجه وقتی برای انجام تست‌های پزشکی او در ایتالیا رزرو شد.

به نقل از اتلتیک، در همان تست‌های پزشکی بود که مصدومیت کمر او مشخص شد. آمرابات در طول بازی‌های تیم ملی مراکش که منجر به صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی شد، مجبور بود برای تسکین درد خود، قرص مصرف کند. در روز بازی نیمه نهایی مراکش مقابل فرانسه، آمرابات قانع شد که به دلیل مشکلی که در کمر خود حس می‌کرد، قادر نیست در آن بازی حضور پیدا کند. این مشکل همچنان ادامه داشته و مسئولین تست‌های پزشکی یونایتد، متوجه این مشکل شدند. هرچند، این مشکل به اندازه ای جدی نبود که مانع انجام این انتقال شود و در نهایت او به صورت قرضی به قرمز پوشان منچستر پیوست.

2102