روایت واکر از تغییر نظرش پس از سوشی خوردن با گواردیولا

روایت واکر از تغییر نظرش پس از سوشی خوردن با گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر مدافع راست منچسترسیتی در این باره که چگونه مکالمه با گواردیولا نظرش را در مورد پیوستن به بایرن عوض کرده، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، واکر در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بود و می خواست چالش جدیدی را آغاز کند اما ناهار خوردن با گواردیولا و مکالمه با مربی تیمش نظرش را عوض کرد و تصمیم گرفت که در سیتی ماندنی شود. واکر در مورد ناهار معروف با گواردیولا می گوید:" با گواردیولا سوشی خوردیم و من را راضی کرد که در منچسترسیتی بمانم. بحث پول نبود. به اندازه کافی پول ذخیره کرده ام. در سن من یعنی در 33 سالگی نباید تصمیم ها بر مبنای پول باشد. می خواستم که شاد باشم و فوتبال بازی کنم. می خواستم بدانم که چه کسی شانس بیشتری به من می دهد تا سالهای بیشتری بازی کنم. هنوز بخش زیادی از فوتبال در پاهایم باقی مانده است. در گوشه ذهنم همیشه می خواستم در منچسترسیتی بازی کنم و در تیم بمانم. باشگاه بزرگی هستند و چرا باید جدا می شدم وقتی که زمان کافی برای بازی کردن در اختیار خواهم داشت؟"

به نظر می رسد که گواردیولا توانسته واکر را متقاعد کند که در طول فصل به اندازه کافی بازی می کند و به همین خاطر این بازیکن در مورد جدایی تجدید نظر کرده است.

4125