لیورپول به دو امتیازی منچسترسیتی رسید

لیورپول به دو امتیازی منچسترسیتی رسید

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در دیدار خانگی مقابل استون ویلا با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید تا به سومین برد متوالی اش در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس، از ساعت 16:30 به وقت تهران، تیم های لیورپول و استون ویلا در ورزشگاه آنفیلد مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این بازی، قرمزهای مرسی ساید با 7 امتیاز در رده پنجم و شاگردان امری با شش امتیاز در رده ششم قرار داشتند. نکته جالب این بود که هر دو تیم در دو بازی گذشته خود به پیروزی رسیده بودند و می خواستند در بازی امروز، سومین برد متوالی خود را جشن بگیرند. 

در نیمه اول لیورپول بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 3، دومینیک سوبوسلای با یک شوت بسیار زیبا، دروازه امیلیانو مارتینز را گشود. در دقیقه 22، شوت داروین نونیز بعد از برخورد به تیر دروازه به پای متی کش خورد و وارد دروازه استون ویلا شد تا لیورپول خیلی سریع با دو گل جلو بیافتد.

در نیمه دوم نیز لیورپول تیم برتر میدان بود و محمد صلاح در دقیقه 55 توانست گل سوم را به ثمر برساند تا کار تمام شود. شاگردان اونای امری در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند.

4416