درخشش گزینه تراکتور؛ ایسکو بهترین بازیکن فصل لالیگاست!

درخشش گزینه تراکتور؛ ایسکو بهترین بازیکن فصل لالیگاست!

پایگاه خبری فوتبالی - شایعه احتمال انتقال ایسکو به تراکتور اگرچه جذاب بود اما مشخص بود در حد شایعه باقی خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، در میانه پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود که یک شایعه عجیب اما جذاب در فوتبال ایران پخش شد. خبر این بود که ایسکو هافبک سرشناس اسپانیایی سابق رئال مادرید به باشگاه تراکتور لینک شده و احتمال دارد به تیم تبریزی بپیوندد.

موضوع وقتی جذاب‌تر شد که سایت ترانسفر مارکت هم در قسمت اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی این خبر را منتشر کرد. حتی سایت اسپورت تی‌وی اعلام کرد که ایسکو با تراکتور به توافق نهایی رسیده است.

این خبر با استقبال شدید هواداران تراکتور مواجه شد. اما خیلی زود مدیران باشگاه آنها را ناامید کردند. هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: «اصلا او را در بحث نقل و انتقالات تراکتور نمی‌شناسیم.» در اوایل مرداد هم به طور رسمی اعلام شد که ایسکو به رئال بتیس پیوسته است!

ایسکو در دورانی یکی از مهم‌ترین بازیکنان رئال بود. او در فاصله سال‌های 2013 تا 2022 در 246 مسابقه برای رئال بازی کرد و چند فصل درخشان را با این تیم سپری کرد. برای همین تصور پیوستنش به تراکتور خیلی دور از ذهن بود. او البته از سای 2022 با باشگاه به مشکل خورد و کم‌کم به نیمکت و سپس به سکوها منتقل شد!

ایسکو زمانی که با بتیس قرارداد امضا کرد، 9 ماه بازی نکرده بود و به همین دلیل انتظار نمی‌رفت بازیکن آماده و موثری باشد. اما او در شروع فصل جدید لالیگا همه را بهت‌زده کرد. در اولین بازی فصل، بتیس موفق شد در خانه ویارئال به پیروزی دو بر یک برسد. ایسکو در این بازی درخشان ظاهر شد و توانست در پایان بازی، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خودش کند.

بتیس در بازی دوم موفق شد اتلتیکو مادرید را با تساوی بدون گل متوقف کند و ایسکو باز هم بهترین بازیکن بود. در بازی سوم بتیس با نتیجه 4 بر دو به اتلتیک بیلبائو باخت اما باز هم ایسکو را به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی کردند. 

شب گذشته بتیس در بازی هفته چهارمش موفق شد با یک گل رویو وایکانو را شکست بدهد و با 7 امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد. در این بازی هم ایسکو بهترین بازیکن زمین بود! یعنی 4 بازی و 4 بار انتخاب به عنوان بهترین زمین.

شاید از نظر آماری بازیکنی مثل جود بلینگام آمار فوق‌العاده‌ای را ثبت کرده است اما آماری که ایسکو ثبت کرده بی‌نظیر است. آن هم در تیم متوسطی مثل رئال بتیس. حالا دیگر بهتر می‌شود فهمید که چرا خبر انتقال ایسکو به تراکتور فقط یک شایعه بوده است. بازیکنی در این سطح هرگز به قاره آسیا نمی‌آید. مگر در سال‌های پایانی فوتبالش.

1359