مصدومیت آخرین بمب تابستانی پی‌اس‌جی

مصدومیت آخرین بمب تابستانی پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - رندال کولو موانی مهاجم تیم ملی فرانسه جمعه شب در آخرین دقایق پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به پی اس جی ملحق شد اما نمی تواند در بازی یکشنبه تیمش به علت مصدومیت حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، یازدهمین و آخرین خرید تابستانی پی اس جی ، در روزهای آینده قرار است که تحت نظارت پزشکان به ریکاوری بپردازد. نونو مندس مدافع چپ پرتغالی دیگر مصدوم پی اس جی به شمار می رود که  به زودی به تمرینات برمی گردد. کانگ این لی، وینگر کره ای نیز به کار با توپ برگشته است و او هم بازی مقابل لیون را از دست می دهد.  از سویی بردلی بارکولا وینگر ملی پوش که پنجشنبه به پی اس جی ملحق شد، مشکلی برای بازی فردا ندارد و در مقابل لیون در خدمت انریکه خواهد بود.

خرید کولو موانی توسط پی اس جی خرید دشواری بود. در حقیقت ناکامی آینتراخت در پیدا کردن جایگزین برای این بازیکن و مقاومت اکیتیکه در مقابل جدایی باعث شده بود تا انتقال در آستانه منتفی شدن قرار بگیرد اما در نهایت پی اس جی توانست با 90 میلیون یورو این مهاجم را به خدمت بگیرد. پی اس جی با حضور موانی، دمبله و امباپه عملا توانسته خط حمله تیم ملی فرانسه را به ترکیبش بیاورد. به نظر می رسد که الخلیفی توانسته به هدفش در مورد بومی سازی ترکیب پی اس جی دست پیدا کند.

4125