دلیل به هم خوردن آخرین بمب تابستانی پی‌اس‌جی

دلیل به هم خوردن آخرین بمب تابستانی پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، رندال کولو موانی در این تابستان به پی اس جی ملحق نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هر چند که باشگاه پاریسی با آینتراخت برای مبلغ 15+75 میلیون یورو به توافق رسیده بود اما تیم آلمانی شرط انتقال را این تعیین کرده بود که بتوانند جایگزینی پیدا کنند اما موفق نشدند. پی اس جی می خواست که هوگو اکیتیکه را روانه فرانکفورت کند اما این بازیکن حاضر به جدایی نشد و به همین خاطر انتقال کولو موانی به آینتراخت کاملا به هم خورد.

در حقیقت انتقال به حدی قطعی شده بود که کولو موانی امروز عصر به زمین تمرین پی اس جی رفت و تست پزشکی را پشت سر گذاشت تا قراردادی پنج ساله را امضا کند. ملی پوش فرانسوی از روز چهارشنبه به پاریس سفر کرده بود و منتظر نهایی شدن انتقال بود اما باشگاه آلمانی نتوانست جایگزین او را پیدا کند و درها را به روی جدایی او بست. 

پی اس جی در روزهای اخیر تلاش ها را برای خرید کولو موانی افزایش داده بود و به نظر می رسید که مبلغ 75 میلیون یورو نقد به علاوه 15 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد، مبلغ نهایی باشد اما اکیتیکه همه چیز را خراب کرد. اکیتیکه ترجیح می داد که راهی لیگ انگلیس شود و به پیشنهاد آینتراخت پاسخ رد داد تا حسابی برنامه های پی اس جی را خراب کند. بدین ترتیب بارکولا همچنان دهمین و آخرین خرید تابستانی پی اس جی خواهد بود.

4125