غیبت در جذاب‌ترین گروه لیگ قهرمانان؛ چه حسرتی ساختی آقای طارمی!

غیبت در جذاب‌ترین گروه لیگ قهرمانان؛ چه حسرتی ساختی آقای طارمی!

پایگاه خبری فوتبالی - یک امضا می‌توانست باعث شود به دو بازی رفت و برگشت با بارسلونا، 6 بازی رفت و برگشت جذاب را برای طارمی و همه اهالی فوتبال در ایران رقم بزند.

به گزارش فوتبال، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 2023-2024 دیروز برگزار شد. این مسابقات که همیشه مورد توجه فوتبالدوستان ایران قرار داشته یک جذابیت دیگر هم دارد. این که ببینیم بازیکنان ایرانی حاضر در این مسابقات با چه حریفانی روبرو خواهند شد.

یکی از موفق‌ترین ایرانی‌های حاضر در لیگ قهرمانان مهدی طارمی است. او با پورتو چند سالی است در لیگ قهرمانان حضور دارد و توانسته گل‌های خوبی هم در این تورنمنت بزرگ بزند.

پورتو در قرعه‌کشی دیروز با تیم‌های بارسلونا، شاختار دونتسک و رویال آنتورپ همگروه شد. بازی مقابل بارسلونا قطعا مسابقه جذابی برای پورتو و فوتبالدوستان ایرانی است. تقابل با ژاوی و ستاره‌های بزرگ بارسا می‌تواند یکی از مهم‌ترین مسابقات یک فوتبالیست در کل دوران حرفه‌ای‌اش باشد.

البته بازی با دیگر تیم‌های این گروه یعنی شاختار و آنتورپ خیلی جذابیت ندارد. چرا که آنها تیم‌های مطرحی در فوتبال اروپا نیستند.

اما یک امضا می‌توانست باعث شود به دو بازی رفت و برگشت با بارسلونا، 6 بازی رفت و برگشت جذاب را برای طارمی و همه اهالی فوتبال در ایران رقم بزند.

اگر طارمی پای تواقف با میلان را امضا می‌کرد حالا او شاگرد استفانو پیولی بود و در لیگ قهرمانان به جای فقط دو بازی جذاب با بارسلونا، می‌توانست 6 بازی جذاب دیگر را تجربه کند.

آث میلان در قرعه‌کشی دیروز با تیم‌های پاری سن ژرمن، بروسیا دورتموند و نیوکاسل همگروه شد. خیلی‌ها این گروه را جذاب‌ترین گروه این فصل لیگ قهرمانان می‌دانند. اگر طارمی و وکلایش با میلان به توافق رسیده بودند او می‌توانست تا پایان سال 1402 در 6 بازی جذاب حضور داشته باشد.

اما این اتفاق نیفتاد و حالا شاید خود طارمی هم متوجه شده باشد که چه حسرت بزرگی برای خودش و علاقمندان به فوتبال در ایران درست کرده است!

1359